mandag 19. mars 2012

Påskefjellet

Mine besteforeldre har ei hytte. Det er verdens fineste hytte, i veldig flotte omgivelser. Det finnes ikke strøm eller vann, og om vinteren er det vel ca 3 km å gå fra nærmeste parkeringsplass - men det er supre skiløyper. Det er dette som er HYTTE for meg. Siden jeg var lita har jeg alltid vært med bestemor og bestefar dit i påska. Ungene liker seg også der. De kaller det bare for PÅSKEFJELLET. Sjøl trodde jeg hytta het "Påska" da jeg var lita. (Utfra dette kan man kanskje skjønne at det er i påska denne hytta blir mest brukt...) Det er ennå et par uker igjen til påske, men jeg håper vi får låne hytta noen netter i år også! I går var gutta her i huset en tur oppå der og så etter om alt stod bra til.
Nydelig utsikt fra hyttetrappa.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...