søndag 13. januar 2013

Ett år!

I dag er det faktisk ett år siden jeg starta denne bloggen!

Det har gått bra, synes jeg!
Vi er egentlig ikke en særlig sprek familie, men noen late sofagriser. Dette året har jeg, om ikke annet, i alle fall kommet meg ut på trappa for å ta noen utsiktsbilder! (det er frisk luft på trappa også!) 
Dagens bilder er faktisk tatt gjennom frontruta på bilen mens bilen var i fart (det var ikke jeg som kjørte altså), så kan ikke skryte på oss særlig mye frisk luft i dag! (men så er det nærmere 35 minus også...)

Poenget med bloggen er egentlig ikke å framstå som en superflink friluftsfamilie, men heller å motivere både oss sjøl og andre til å komme seg litt ut! 

Lavterskelfriluftsliv kan man kanskje kalle det?

4 kommentarer:

  1. Likte ordet lavterskelfriluftsliv. Det er det vi holder på med også, men det er MEGET bra det!!Mannen min som er lektor i biologi og egentlig litt sånn Lars Monsen sier at det ikke er det at man skal slite å svette å streve for å være i naturen, men komme seg ut å OPPLEVE og det gjør dere og det gjør vi .HURRA for OSS:)

    SvarSlett
  2. Herlig:)) måtte le når jeg leste det første linjene:) En veldig god latter altså!! Ja man gjør turen som man selv vil, det er det viktigste for at det skal være ok liksom:))) Et herlig innlegg :))

    Fin tur uke til deg om det så er bare på trappen for å ta bilder:))

    SvarSlett
  3. Hehe, ærlighet varer lengst ;-) Gratulerer så mye med 1 års dag på bloggen, håper dere fortsetter å blogge og komme dere ut på turer framover.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med jubileum!! Syns bloggen er superfin, og lar meg stadig inspirere.. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...