fredag 2. august 2013

Molte...

...eller multe, som noen kaller det, er et veldig populært bær! Folk går mann av huse for å sikre seg forsyninger av det. Bestefaren min er HELT gal eller molte! Ærlig talt så skjønner jeg det ikke... Jeg syns ikke molte er så godt, jeg. Ikke er jeg så innmari glad i plukke bær heller (dvs jeg liker TANKEN på å plukke bær, men jeg har ikke verdens beste tålmodighet) Heldigvis er ungene veldig glad i å plukke bær!

En håndfull modne molter fra skogsturen vår i går.

1 kommentar:

  1. Skjønner heller ikke hva som er så fantastisk med molter, men er morsomt å plukke dem (moren min var veldig glad for den kombinasjonen da jeg bodde hjemme) - og så får man ofte en fin tur på kjøpet, spesielt på Vestlandet der det gjerne er litt å gå mellom moltene...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...