søndag 4. august 2013

Utedusj med mer...

Ikke alle plasser i hagen er like opparbeidet ennå...
Denne benken i rustfritt stål fant min kjære på søpla gjenbruksstasjonen for et par år siden. Jeg ble superglad, for jeg hadde ønska meg noe lignende til plantebord! Den har hatt en plass ved husveggen, men det var ikke en særlig praktisk plassering. Dessuten var det frokostsol der den stod, så der har jeg nå laget sitteplasser til morgenkaffen. Da ble plantebordet "kastet" utfor plena, på et sted jeg tenkte den kunne bli fin, det trengtes bare litt bearbeiding av "tomta".

Og vips!
Mens jeg og ungene var på fjelltur en dag hadde min flinke mann ikke bare fikset et flottunderlag for plantebordet, han hadde også laget dusj!

En rist av smale terrassebord, en ring vi hadde liggende i skuret(!) og en "camp shower", liggende etter en speiderleir en gang. Dusjforhenget var et gammelt vi hadde liggende, men jeg ser for meg noen kvite knytegardiner, bare. Og kanskje et ordentlig dusjhode?

Plantebordet blir nok mer brukt nå!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...