tirsdag 25. februar 2014

Tips ved dårlig motivasjon i skisporet

Hele familien med oppakning labba ivei til hytta på søndag.
Lang oppoverbakke, trått føre og tung sekk...

Når motivasjonen er litt dalende, når noen går litt fortere enn andre, da har jeg mitt lille supertriks: Jeg begynner å kommentere! Nå som OL nettopp er over, er det enda lettere enn vanlig; Jeg blir en utøvende sportskommentator, ungene blir kjente skiløpere og jeg bruker så mange fraser og faguttrykk som jeg kan komme på! Dobbeldans, smøretabbe, stiv muskulatur og spurtoppgjør... Da skal jeg si det blir fart på oss!

Det finnes to bakdeler med dette trikset: 
a) Jeg blir veldig sliten i stemmen
b) Det er littegranne flaut å møte andre mennesker i løypa

Bamse var selvfølgelig med, og fikk sitte på i pulken!

1 kommentar:

  1. Jeg titter trofast innom bloggen din,og jeg har en liten hilsen og utfordring til deg hos meg. Du er helt fri til å takke ja, eller nei, til den :) Og jeg stikker uansett innom her igjen, og igjen :)

    http://fargeklatt1.blogspot.no/2014/02/bloggvenner.html

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...