lørdag 1. februar 2014

Trekning av GIVE-AWAY!

Tusen takk for mange koselige kommentarer på give-away-innlegget mitt, både fra faste lesere, nye følgere, slektninger og andre! Veldig hyggelig altså! Så til trekninga!

Som så mange andre har jeg også brukt random.org til trekninga. 


Jeg fikk 20 kommentarer, men to av disse sa ifra seg å være med å knive om premien(e), derfor ble det 18 lodd å trekke blant.... og 
TA-DA:

Klestrollet gikk av med 1.premien! 
Hun har også en give-away gående nå!

Marit (Marits hagekos) og Hege (som har flere fine blogger, men ute::outdoors er vel den som passer best sammen med min UTELIV...)
vinner hver sin lille matboks!


GRATULERER!

Hvis alle dere tre vil sende meg en liten mail med adressa deres til stubbis2000 krøllalfa hotmail.com, så skal jeg sende premiene til dere!

2 kommentarer:

  1. Å så artig da, den boksen er fin til niste og frø den.
    Takk takk jeg sender deg min adresse, ha en fin kveld.

    Klem fra Marit.

    SvarSlett
  2. Joho!! Så gøy å vinne, da!!! Sender deg straks en mail�� Ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...