onsdag 4. juni 2014

Kveldstur med reker og "hvitvin"

En slik tur med reker har vært snakka om lenge...
Endelig ble det noe av!
Vi var tre venninner som gikk til en liten "topp" i nærheten, Aumegga. I sekkene hadde alle med litt til et felles rekemåltid. Veldig koselig i det fine været!


Nydelig var det, sjøl om det er noen utfordringer med å spise så fin mat i skogen (det er enklere med en ferdigsmurt niste, liksom), men du verden hvor trivelig det er! Sjøl om det gikk hull på rekeposen så sekken mm ble full av rekesaft, vi mistet halvparten av rekene på bakken, glasset med drikke som balanserte på en stubbe falt i bakken, jeg sprutet sitron over hele jakka mi og jeg satte meg oppå smørbrødet mitt (med majones)! Pytt, pytt. Det ble ikke hvitvin på oss, da, sjøl om det hørtes litt fint ut. Men gårdspresset eplemost blanda med litt farris var minst like godt spør du meg! Og ordentlige vinglass hadde vi i alle fall.




 En deilig kveld med god mat, godt selskap og fin utsikt!
Også var jo turen i seg sjøl fin også, på tilbakeveien gikk vi om Aumafallet, som jeg har skrevet om før HER.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...