mandag 20. oktober 2014

Havet Hotell

I vår fantastiske gavepakke av en Bodø-ferie var det også to overnattinger på Havet Hotell. Det var luksus. Vi pleier jo å ta med ungene på hotell i høstferien, vi, men dette var liksom et hakk opp. Hotellet er helt nytt. Og jeg vet ikke om det var fordi vi hadde vunnet oppholdet eller om de alltid er sånn, men de som jobbet der var altså så trivelige! 

Vi hadde familierom, altså to rom med dør i mellom. Genialt. Skulle jo tatt bilder fra de fine romma, men før jeg rakk å tenke på å finne fram fotoapparatet var det ikke like fotovennlig. Du vet, en familie på fem med masse bagasje som tester ut sengene det første de gjør... 

Frokosten fikk jeg derimot tatt en del bilder av. (det fikk våge seg at jeg følte meg litt teit som knipset bilder av maten min i en full matsal...) Frokost på hotell er liksom drømmen. Men i det siste har jeg tenkt at det kanskje bare var en drøm fra barndommen, for SÅ bra har det jo heller ikke vært de siste høstferiene. Men nå kan jeg avkrefte det: Havet Hotell har god frokost! Heldigvis eier vi ikke magemål, som vi greide å spise nesten like mye som øyet begjærte...

Sjekk den utsikten fra matsalen a!

Til og med dessert etter frokosten spiste vi!

Utsikt fra hotellrommet.

Veldig koselig med peis som varmet i resepsjonen!
Og til slutt et bilde av meg! Det er ikke ofte dere får her på bloggen... Men heisene var så blanke og fine at vi bare måtte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...